Specjalista ds. Rozliczeń i Obsługi Klienta (energetyka)

Kariera

Specjalista ds. Rozliczeń i Obsługi Klienta (energetyka)

Twój zakres obowiązków:

1. Praca z Excelem oraz dużą ilością danych:

  • Przygotowywanie raportów dla klientów firmy w zakresie powierzonego obszaru oraz wykonywanie na rzecz klientów zleconych analiz oraz raportów wewnętrznych.

2. Praca z dokumentami – umowami i fakturami:

  • Analiza zapisów umów i innych dokumentów dotyczących zakupu energii elektrycznej i gazu.
  • Wprowadzanie, weryfikacja, aktualizacja danych w systemie wewnętrznym, wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości.
  • Dbanie o kompletność i jakość wprowadzanych danych.
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów i prezentacji.
  • Redagowanie pism, obsługa reklamacji i korespondencji z klientami.
  • Weryfikacja i opis merytoryczny faktur oraz innych dokumentów księgowych pod kątem przekazania ich do płatności.

3. Kontakt z klientami oraz sprzedawcami energii i gazu:

  • Prowadzenie bieżącej korespondencji oraz udzielanie odpowiedzi na pytania klientów (kontakt telefoniczny i mailowy).
  • Prowadzenie wyjaśnień i korespondencji ze sprzedawcami energii elektrycznej i gazu oraz dystrybutorami oraz prowadzenie procesów reklamacyjnych.

Nasze wymagania:

1. Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).

2. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży energetycznej lub pokrewnej.

3. Sumienność i dokładność i zdolność analitycznego myślenia.

4. Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomia, finanse i rachunkowość).

5. Umiejętność dobrej organizacji pracy.

6. Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu.

7. Umiejętność rozwiązywania problemów.

8. Samodzielność oraz odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.

Mile widziane:

1. Doświadczenie w branży energetycznej.

2. Wiedza o rynku energii w Polsce.

3. Znajomość języka angielskiego.

To oferujemy:

1. Powierzenie odpowiedzialnych zadań, których właściwa realizacja ma duży wpływ na sprawne funkcjonowanie firmy.

2. Umowę o pracę.

3. Stabilne zatrudnienie w ramach pełnego etatu

4. Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe

5. Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17

6. Dogodną lokalizację blisko stacji metra i dworca kolejowego

Aplikuj

Maks. rozmiar pliku: 128 MB.

Zastrzegamy iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Jednocześnie nie zapomnij w przesyłanym CV o zgodzie na przetwarzanie Twoich danych,
zgodnie z aktualnymi przepisami. Brak tej zgody uniemożliwi nam kontakt z Tobą.